22 Eylül 2013 Pazar

Hukukçulara tavsiye: Antep fıstığı yerken hukuk metni kolay yazılıyor...

Bulunmaz, hukuk öğretirken Antep fıstığından yararlandı!... (Foto: Eylül Bulunmaz)

Bugünkü mesaimin çoğunluğunu, hukuksal derslerime katılan avukat Mesut Bulut'un yeni müvekkili ve Ahmet Cüneyt Yalaz, Bülent Sezgin, Duygu Dalyanoğlu, Ömer Faruk Kurhan ile benzerlerinin vekili avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar'la, Fırat'ın vekili avukat Mesut Bulut'a vakfettim. Hukuku bilmeyen, ne yazık ki öğrenme arzusu içerisinde bulunmayan bu avukatlara ders verirken, yeni bir yöntem geliştirdim. Gaziantep'deki "BAKLAVACI Çelebioğulları"  (Kocaoğlan Mahallesi Org. Demokrasi Bulvarı No: 43 Şahinbey / Gaziantep) firmasına yarım kilo Antep fıstığı (Pistacia vera) siparişi verdim. Uçakla gelen kutuyu açarak, hukuk dersi eşliğinde yemeye başladım. Böylece çok keyif verici bir süreçten geçtim. Hukukçulara tavsiye ederim; Antep fıstığı, hukuk metni için fıstık gibi!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz